Helsam Gruppen A/S afholder hvert år Helsam Messen. En fagmesse for helsebramchen med fokus på nyheder, inspiration og fællesskab. Her samles forhandlere og behandler til to dage fyldt med foredrag, produktpræsentationer og netværk. De afslutter en festlig aften med middag, underholdning og prisuddeling.
Udfordringen
Helsam Messen har mange deltagere, flere spor og en kompleks tilmeldingsproces. Helsam ønskede en løsning, der kunne give et klart overblik, automatisere dele af kommunikationen og reducere antallet af manuelle henvendelser til deres kundesviers
“Samarbejdet med Eventbilletten har gjort vores planlægning og håndtering af Helsam Messen langt lettere. De har været professionelle, hurtige til at forstå vores behov og altid klar med løsninger. Det har givet os ro og overskud til at fokusere på selve messen”
– Mie Kiil Jørgensen, Helsam Gruppen A/S
Løsning fra Eventbilletten
- Eventbilletten har bistået Helsam Gruppen A/S med:
Opsætning og strukturering af eventet, herunder opdeling i to separate tilmeldingsflows for Behandlersporet og Forhandlersporet. Hvilket gav et godt overblik på forhånd og sikrede håndteringen af deltagerlister, goodie bags mm. - Opsætning af billetsystemet med relevante billettyper, tilvalg af forplejning og goodie bags inklusiv lister med deltagerdata og automatiseret kommunikation til deltagerne.
- Løbende Support og kundehåndtering, Billetsystemet eliminerede en stor del af henvendelser i sig selv, men Eventbilletten varetog samtidig al kontakt og opfølgning direkte med de enkelte deltagere der havde spørgsmål eller andet, hvilket reducerede henvendelser hos Helsams egen kundeservice mærkbart, i forhold til tidligere år.
- Evaluering og klargøring til 2026, hvor erfaringer fra årets event danner grundlag for en endnu mere smidig opsætning til næste års messe.
