Bag enhver digital løsning står mennesker. Hos Eventbilletten er vi et dedikeret team af fagligt stærke, ordentlige og nærværende mennesker, der brænder for at gøre billetsalg nemt, effektivt og menneskeligt – både for arrangører og billetkøbere.
Vi tror på, at teknologi først skaber værdi, når den bruges med omtanke og ansvar. Derfor arbejder vi tæt sammen med vores kunder – ikke kun som leverandører, men som engagerede partnere. Vi er til at få fat på, og vi er med hele vejen: fra første kontakt til opsætning og videreudvikling af jeres billetsalg.
Når du arbejder sammen med os, får du ikke bare adgang til et billetsystem – du får et team, der er med dig hele vejen. Vi lytter, rådgiver og tager ansvar. Du har fuldt ejerskab over dine data og løsninger, og vi agerer proaktivt for at hjælpe dig med at få mest muligt ud af dit billetsalg – både teknisk og forretningsmæssigt.
Vi deler løbende indsigt og data med dig, og vi foreslår aktivt forbedringer, når vi ser muligheder. For os handler et samarbejde om mere end drift – det handler om at skabe værdi og vækst sammen.
Vi tager vores rolle alvorligt – for det handler ikke kun om billetter, det handler om dine gæsters oplevelse, og din forretning.
Vi kombinerer proaktiv rådgivning med total gennemsigtighed og teknisk robusthed – og tager ansvar for at være med hele vejen. Det betyder:
Hos Eventbilletten er vores fundament bygget på fire centrale principper:
Selvom vi er et digitalt firma, er vores tilgang alt andet end upersonlig. Vi ved, at det kræver tillid at overlade sin billetindtægt og gæsteoplevelse til andre. Derfor er vores vigtigste opgave at være til stede, holde vores løfter og hjælpe dig med at skabe succes – uanset om du arrangerer en teaterforestilling med 200 gæster eller en festival med 20.000 deltagere.
Vi er et dedikeret team, der med faglig stolthed kombinerer teknisk ekspertise med menneskelige relationer. Vores mission? At gøre billetsalg nemt, effektivt – og altid med et menneskeligt aflæg.
Bliv ringet op af en af vores medarbejdere. Vi kontakter dig hurtigst muligt.